6 Ocak 2010

Canım Anneme Anneler Günü Hediyesi "Minik Kız" Yastığı

Annemi mutlu etmek çok kolaydır. Anneler günü vesilesiyle kayınvalidemden sonra, anneme bu yıl da kendi yaptığım bir hediyeyi vermek istedim. Geçen yıl, tarifini sevgili Hasibe'nin verdiği Browni'yi yapıp götürmüştüm, Çok mutlu olmuştu.
Günlerce düşünmüştüm ne yapabilim diye. Ve sonunda "Minik Kız"ı koyuldum işlemeye. Sevgisini baştacı etmiş "Minik Kız" hediye oluverdi.
Daha önceki yastıkları terziye diktirmiştim. Hep son dakikada Mehmet Amca'nın terzi dükkanına gidip acele ederek diktirmiştim. Bu yastığı diktirmem imkansız:(( Güzelce paket yaptım, anneme giderken yolda gözüm hep terzi aradı, pazar günü açık dükkan yok. Öylece verdim. Annem paketi açtığında mutluluğuna diyecek yoktu.
Hemen dikmiş ve odasını süslemeye başlamış bile yastık.
Birde yanında bonusu vardı "Baykuş Yastık". Onun tamamını elimle dikmiştim, o hazırdı Allah'tan.
İyi günlerde kullan canım annem benim.
Sevgiyle ve sağlıkla kal ve hep bizimle kal...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik