8 Mayıs 2011

Anneler Günü -2011-


Canım annem, 
Anneler Günün Kutlu Olsun. 
Her günün mutlu ve huzurlu olsun.
Senin için Allah'tan sağlık ve sonsuz sabır (abim bizi bırakıp gitmeyecekti!!! 
O'nu çok özlüyorum. Sen nasıl dayanıyorsun annecim) diliyorum. 
Sen de eminim sadece bu kadarını istiyorsundur kendin için.
Benim mütevazı annem, benim bitanecik annem, yaşama sebebim annem, fedakar annem, cefakar annem, sonsuz iyiniyete sahip yegane insan, benim en şeker anneanne annem, benim en tatlı babaanne annem, benim en iyi hayat arkadaşı annem, benim en iyi teyze, benim en iyi hala, benim benim benim..... 
ve en önemlisi benim annem, iyiki varsın, iyiki benim annemsin.
Seni çok seviyorum annecim.


Kendi annem kadar kendime yakın hissetiğim kayınvalidem, 
ve
tüm annelerin
anneler gününü kutluyorum yürekten.

Kucak dolusu çiçekler tüm annelere... Sevgiyle ve sağlıkla kalın...


2 yorum:

  1. herkesin anneler günü kutlu olsun http://annelergunum.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. çookkk güzel dile getirmişsiniz:)) en en en annem.. sevgiler

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik