10 Kasım 2011

10 Kasım 2011

Ulu Önderimizi Saygıyla Anıyoruz


"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır,
ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

Mustafa Kemal Atatürk






Mustafa Kemal'i Düşünüyorum

Mustafa Kemal'i düşünüyorum;

Yeleleri alevden al bir ata binmiş
Aşıyor yüce dağları, engin denizleri,
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Işıl ışıl yanıyor mavi gözleri...



Mustafa Kemal'i düşünüyorum;
Yanmış, yıkılmış savaş meydanlarında
Destanlar yaratıyor cihanın görmediği
Arkasından dağ dağ ordular geliyor
Her askeri Mustafa Kemal gibi.



Mustafa Kemal'i düşünüyorum;
Gelmiş geçmiş kahramanlara bedel
Hükmediyor uçsuz bucaksız göklere.
Al bir ata binmiş yalın kılıç
Koşuyorlar zaferden zafere...



Mustafa Kemal'i düşünüyorum;
Ölmemiş bir Kasım sabahı!
Yine bizimle beraber her yerde.
Yaşıyor dört köşesinde vatanın
Yaşıyor damar damar yüreklerde.



Mustafa Kemal'i düşünüyorum:
Altın saçları dalgalanıyor rüzgârda,
Mavi gözleri ışıl ışıl görüyorum.
Uykularıma giriyor her gece.
Elllerinden öpüyorum.



Ü. Yaşar Oğuzcan



2 yorum:

  1. Çok kıskandım ve de çok utandım kendi bloğumda M.Kemal Atatürk' e (Paşam'a) ait hiç bir şey paylaşmadım.Sizinle gurur duydum ve de tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. FERİDECO hoşgeldin...
    teşekkürler. önümüzde 23 nisan var 19 mayıs var, 30 ağustos var, 29 ekim var kasım uzak geliyorsa bu günlerden birinde yaparsınız PAŞAMIZ'la ilgili bir yayın olur, siz de üzülmekten kurtulursunuz:))
    tekrar tekrar teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik