24 Kasım 2011

Öğretmenlerimizin Günü...



Şu anda adı aklıma gelen birkaç öğretmenimin ve tanıdığım öğretmenlerin isimlerini yazmak geldi içimden:)

Ayla Gürbüz, Nihat Yavaşçaoğlu (rahmetli), Ahmet Kadıoğlu, Ender Düvenci,
Ayfer Bugu, Füsun Tolon (rahmetli), Gönül Karakoyun, Murat Şeyhoğlu, Birsen Uzun, Fatma Şeyhoğlu
ve canımın için güzel yeğenim İrem'im...

Zamanında çok sevmiş olsam da hafızamda yer edenler bunlarmış...

Yazıp, okuyabiliyorsam ve ben de birşeyler biliyorsam
sizlere çok şey borçluyum sevgili öğretmenlerim.



O kadar ulvi bir görevi yerine getiriyorlarki... Özveriyle, sevgiyle, ilgiyle...

Bu görevi layıkıyla yerine getiren veya getirmiş olan 
tüm öğretmenlerin 
"Öğretmenler Günü"nü kutluyorum, canı yürekten.


3 yorum:

  1. Haklısınız.Emekleri asla unutulmaz her birinin.

    YanıtlaSil
  2. sevgili çocuğum Öğretmenler günü kutlama mesajınızı üzgünüm ki henüz bugün karşılaştım. Aklınıza ilk geliveren isimlerden biri olmak inan beni çok mutlu etti.Her nerde ve ne yapıyorsan gözlerinden öper herşeyin gönlünce olmasını dilerim.
    Ender DÜVENCİ
    Resim Öğretmeni
    enderduvenci@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım öğretmenim benim, ellerinizden öpüyorum.
      çok iyiyim ve çalışmaya devam ediyorum.
      sizde iyisinizdir umarım.
      çok teşekkür ederim öğretmenim:)
      sevgiler, selamlar

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik