13 Ocak 2012

Kazandıran Kravat "Kazandırdı":))

Dük 50. yılında tarzına en uygun kravat tasarımını yapmanı istiyor! Apple ürünü ödüller için uygulamaya git!

Apple ürünlerini çok isterdim ama olmadı:) Bununla da mutlu oldum...

Kasım ayında haberim olmuştu yarışmadan, sevgili Aslı sayesinde:) O kadar işimin arasında hemen yaptım bir tasarım ve gönderdim. Güzel hediyeler vardı. Şansımı denedim ve ödülüm Dük 50. Yıl şerefine bir kravat oldu:))
Ve yarışma sonuçlandı, hediyem geldi. 
Bununla ilgili blogumda hiç bahsetmemiştim, bahsetseydim. MacPro'yu kapabilirdim belki:)))

Bu tasarımı oylayan herkese ve 
Dük Kravatlarına teşekkürlerimi gönderiyorum. 
Hatırası olsun:))


İşte hediyem...



Bu da kravat tasarımımdı...






4 yorum:

  1. tebrik ediyorum.daha nice güzel başarılara...

    YanıtlaSil
  2. Hiç haberim yoktu. Tasarım gayet hoş olmuş, beğendim.
    Başarılarının devamını dilerim. Bir sonrakine haberimiz olsun da destekleyelim lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi blog camiasında kimsenin haberi yoktuki, duyurmadım buradan. ama duyursaydım da keşke MacPro'yu ben alsaydım diyorum:))) teşekkürler böyle birşey olursa haber veririm.
      sevgiler

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik