18 Temmuz 2012

POŞET KUTUSU (DIY projesi)

Hiç istemediğim halde bazen birsürü poşet birikiyor. Pazardan değil marketten alışveriş yapıyoruz. Gerçi pazarlarda da durum farklı değil. Kesekağıdı olmadığı için maalesef her aldığım sebzeyi poşetlere koymak zorunda kalıyorum. Bir büyük alışveriş torbasının içinden birkaç tane poşet çıkmasını engelleyemiyorum:(
Alışveriş yaptığımız marketin poşetlerinin üzerinde şöyle bir ibare var. 
Bu poşet doğada bakterilerin, nemin, ışığın ve oksijenin etkisiyle 24 saat içerisinde biyolojik olarak kaybolur.


Umarım gerçekten öyledir.
Birkaç gün önce haberlerde izledim, 2014 yılının başından itibaren kesekağıdına geçilecekmiş. Bu poşet yığınından kurtulacağımız günleri bekliyorum. Çünkü istediğiniz kadar özen gösterin eve o poşetlerin girmesini engelleyemiyorsunuz ya da ben engelleyemiyorum. Kesekağıdı&file ikilisini özledim ben:)


Bu kadar poşet muhabbeti ve yığınından sonra ortaya çıkan poşet kutusu. Yeterki poşetlerden kurtulalım, ben bu kutuyu başka bir amaçla yine kullanabilirim:)


Birkaç hafta önce yapıp bitirdiğim bir DIY (kendin yap) projesi bu. İşyerinde kullandığımız lazer yazıcının kartuş kutuları atılmamış duruyordu. 


Öncesi-sonrası yaptım:)



Bir tanesini aldım ve birçok kişinin ahşap objelerden yaptığı poşetliği ben bu karton kutu ile yapmaya karar verdim. Üstündeki yazıların bir kısmını önce zımparayla çıkardım, sonra beyaza boyadım. 


Bir o yandan...

Bir bu yandan...


Bir önden yoyolarım:)


Daha sonrada beğendiğim dekupaj resimleri ölçüsüne göre bilgisayarda tasarımını yaptım. Dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Yine danteller, puantiyeler ve bir süre önce yapıp yapıp kenara koyduğum yoyolarla  süsledim. Ve koydum mutfağıma. 

Bu da kapağında kullandığım yoyo... Bunun kumaşını çok sevdim, annemden aldım bundan sonraki birçok çalışmamda kullanabileceğim kadar çok var:))





Kutunun yanları için dekupaj resimlerinden tasarım yapmıştım, orijinal boyutlarıyla paylaşıyorum, umarım birilerinin işine yarar. 

Herkese mutlu, sağlıklı günler diliyorum.

94 yorum:

  1. kese kağıdı günlerini bende bekliyorum eski yıllardaki gibi hem içinde ne olduğu belli olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün merhaba, içinde ne olup olmadığı kısmını düşünmemiştim, iyi fikir:))
      sevgiler

      Sil
  2. çok güzel değerlendirmişsin, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimbenimatölyem çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  3. Merhaba Nagehan poşet konusunda çok haklısın fileli günlere geri dönelim.Poşet kutun harika olmuş seçtiğin desen, yoyolar çok yakışmış,banada fikir verdin ahşap boyamalarımda bende kullanmak isterim çok beğendim.Ellerine sağlık iyi günlerde kullan kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap merhaba, filelerle alışverişten döneceğimiz günler yakın:)
      ben sana fikir verdiysem ne ala, mutluluk duyarım bundan. beğendiğine çok sevindim:) teşekkür ederim.
      sevgiler, sevgiler, sevgiler:)))

      Sil
  4. Ellerine sağlık ne güzel olmuş.
    Kese kağıdı iyi hoş da o kağıtlar da çöpe gidecekse ziyan olacak kağıt miktarını düşünemiyorum.
    Poşetleri birden fazla kez kullanabildiğimiz için mantıklı aslında.
    En iyisi yurtdışındaki gibi poşeti parayla yapacaksın, o zaman herkes evden poşetini çantasını alıp da gidecek pazara, markete:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesrin çok teşekkür ederim, sevindim beğendiğine:)
      geri dönüşüm yaygınlaştı, kesekağıdını bunlardan yaparlar diye düşünüyorum. herkes bir poşeti birkaç kez kullansa iyi. ufacık birşey için bile poşet istiyorlar, tüketimi çok fazla.
      para ile alma durumu olsa nispeten poşet tüketimi de azalır.
      önemli olan doğaya daha az zarar vermek...
      sevgiler

      Sil
  5. Çok hoş olmuş ama bu yaaaa, Nagehancığım sen de bir çekiliş yapsan da şöyle ciciler versen ya bize :) Ellerine, yaratıcılığına, annene sağlık :) Öpüyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz ben sana çekiliş yapmadan da veririm, senin canın sağolsun. iste yeter ki...
      bu ara işler yoğun ve sıcaklardan tüm enerjim gitmiş durumda:) ama yapacağım çekiliş, merak etme:)
      beğendiğine sevindim, çok teşekkür ederim canım benim.
      öptüm seni:)

      Sil
  6. gördüğüm en güzel poşet kutusu bu olsa gerek ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah Gül, gerçekten mi?? :) çok teşekkür ederim, sağol, varol:)
      sevgiler

      Sil
  7. Evet,bu kutuyu beğendim.Ama dediğin gibi kese kağıtları geri gelmeli.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'cüm sevindim beğendiğine:) teşekkür ederim.
      bekliyorum merakla kesekağıdını da, fileyi de:))
      sevgiler

      Sil
  8. çok emek verilerek yapılmış, nefis bir çalışma olmuş, güle güle kullan.Poşetleri sevmiyoruz ama kese kağıdını da taşıma problemi var, ne yapıcaz bakalım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesse teşekkür ederim, biraz evet:)))
      çocukluğumuzdaki gibi fileleri yanımızda taşırız:)
      sevgilerimle

      Sil
  9. Harika bir geri dönüşüm olmuş canım, ellerine sağlık, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar maksat elimde olanları değerlendirip birşeyler yapmaktı. beğendiğine sevindim:) teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  10. aman allahım nasıl bir yaratıcılıktır bu, süper olmuş, ellerine sağlık asortikcim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebygale'cim inanki şımarırım bak:)) teşekkürler canım benim:)
      öptüm seni

      Sil
  11. mükemmel güzellikte olmuş..ayrıca dekopaj resmi için çok teşekkürler..benim çoook işime yarayacaktır..ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şehnaz işine yarayacak olmasına sevindim. bundan sonra yaptığım tasarımları paylaşacağım. paylaşmak güzeldir:) beğendiğine sevindim, teşekkürler.
      sevgilerimle

      Sil
  12. ama bu kutu çok şeker olmuş...
    hele o üzerindeki düğmelli şeker süslemelerede bayıldım...
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurme Şirine'cim sağol. işte üzerindeki düğmeli şeker süslemelere yo yo deniyormuş. birsürü yapmıştım, şimdi kullanmaya başladım:) çok teşekkür ederim.
      benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  13. çok güzel yapmışsınız çok cici olmuş çok beğendim ellerinize sağlık..
    ben pazar alışverişimi organik pazardan yapıyorum ve orda daha çok poşet yerine kese kağıdı kullanılıyor..her sebzeyı ayrı ayrı poşete koymak yerine ..kese kağıdına konulmuş sebzeleri tek bir poşete koyuyorlar böylece daha az poşet tüketilmiş oluyor..ama tabiki marketlerde böyle bir uygulama yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Aslan çok çok teşekkür ederim:)
      sebze alışverişi için durum böyle maalesef marketlerde. sadece ekmek aldığımda, zaten kesekağıdı benzeri ambalajı var poşette istemiyorum, kasadaki personel bile şaşkın şaşkın bakıyor. o kadar alışmışlar ki insanların her ne olursa olsun poşet istemesine...
      sevgiler

      Sil
  14. canım benim çok güzel olmuş benimde poşetler ortada geziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serap'çım teşekkür ederim. benimkilerde ortada geziyordu topladım bir araya:))
      sevgiler

      Sil
  15. Asortikciğim, harika olmuş, ben de şu poşet olayı yüzünden tüm manavlarla düşman oldum:)) yaa, kese kağıdı alın hem sizin için maddi olarak daha uygun olur, böyle iç içe 40 poşet koymazsınız, paranız cebinizde kalır, çevreye atılan naylon sayısı azalır diyorum, doğru diyorsunuz diyip beni sallıyorlar:))) inşallah bir an önce yürürlüğe girer şu kese kağıdı işi, yoksa ben de çok üzülüyorum bu poşet olayına.Markete gittiğimde bez poşet götürmeye dikkat ediyorum ama eve gidince bazen tekrar çantaya koymayı unutabiliyorum o yorgunlukla:(( Neyse çok gevezelik ettim ama çevresel konuların bahsi geçince kendimi tutamıyorum bir çevre mühendisi olarak:)))sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. derya'cım teşkkür ederim.
    hangi biriyle tartışacaksın hepsinde durum aynı. sakince bir süre daha bekleyelim bakalım daha sağlıklı bir dünya için yapabilecek miyiz birşeyler? markete kendi torbanla gitsen her sebze-meyveyi ayrı ayrı poşetlere koymak zorundasın. al sana birsürü poşet yine. sonu yok yani bunun. çevre mühendisi için üzücü bir konu, bam teline bastık bu konuyla:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. Olmamıııış....
    Buna poşetler konmaaaz, mutfakta durmaaaaz, olmaaaaz....
    Koy salona, içine ne koyarsan koy ama salona koy, yakışııır :)
    Çok güzel olmuş ama yaaa, bayıldım, kıskandım, çatladım... Bir kutu böyle güzel bir hale nasıl gelir yaaa... Var ya, harikasın canımcım, emeğine-zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banu'cum sen bunun alasını yaparsın, hiç kuşkum yok. çok teşekkür ederim, çok sevindim beğendiğine:)
      hadi ama ben senin ahşap boyamalarını bekliyorum günlerdir:)
      sevgilerimle

      Sil
    2. Aman merak edilecek birşey yok şekerim, dümdüz yağlıboya ile boyanacak onlar, yani sanat uygulanmayacak :)))
      Ama hava müsaade etmiyor ki, bi rüzgar bi rüzgar...boyasam doğal yaprak desenli olacaklar :))

      Sil
    3. olsun... elinin değdiği herşey çok keyifli oluyor:)
      rüzgardan istifade edip dinlenebilirsin belki:)
      sevgiler, selamlar...

      Sil
  18. Çok güzel düşünmüş geri dönüşüm bu olsa gerek,hem kutuyu değerlendirmiş hemde poşetlerine yer bulmuşsun tebrikler canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FERİDEKO'cum teşekkür ederim güzel yorumun için. amacım elde olanları değerlendirmek, başarabiliyorsam ne mutlu bana:)
      sevgiler

      Sil
  19. Çok sevdim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Füsun ben de sevdim:) teşekkür ederim.
      sevgiler

      Sil
  20. Nagihan bayıldımmm..
    ckcigdem@yahoo.com

    bekliyom, ama sonra nasıl tekrar blog a düzgün koyarım bilinmez.
    Operim.
    cahil anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oglak Kizlari, sevgili çiğdem çok teşekkür ederim:)
      ben de öptüm
      kendine haksızlık etme lütfen:) bilgiç anne çiğdem:)
      sevgilerimle

      Sil
  21. Nagehan inan benimde çok canımı sıkıyor bu poşet konusu. Keşke bir an evvel kesekağıdı kullanmaya başlasak.

    Çok beğendim, çok beğendim :) gerçekten öyle güzel olmuşki ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cım kesekağıdı günleri sanırım çok uzak değil.
      çok teşekkür ederim, çok teşekkür ederim:))
      sevgilerimle

      Sil
  22. Ne güzel bir geri dönüşüm olmuş. Ne çok emek var üstünde ama değmiş ellerine sağlık. Resimler için de teşekkürler, işimize yaramaz mı, yarar tabi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖZLEM TURAN sevindim beğendiğine. teşekkür ederim. bundan sonra hazırladığım bu tarz resimleri de yayınlayacağım. işinize yarıyor olması da ayrıca sevindiriyor beni:)
      sevgiler

      Sil
  23. inanki bayıldım.ellerine sağlık..ne zeki ve zevkli kadınlardır şu türk kadınları..maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevimli tatlar çok teşekkür ederim, sevindim beğendiğinize. zeki, çevik, çalışkan:))
      öptüm sizleri

      Sil
  24. harika bir fikir olmuş bu ellerine sağlık. hem poşetlerini toplamışsın hemde bütçene katkı:) çünkü ahşap objeler haddinden fazla pahalı. sırf hobi malzemesi olduğu için pahalıya satıyorlar yoksa maliyeti yok denecek kadar az

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X madame çok teşekkür ederim. amaç zaman ve elde olanları değerlendirmek olunca. ne bulursam uygulamaya çalışıyorum. bütçeye katkı anlamında harika tabiki, sıfır maliyet neredeyse:))
      sevgilerimle

      Sil
  25. Güzel olmuş Nagehan`cım...Yaptığın yoyolar ortaya çıkıyor tek tek:)

    Ben markete bile kendi bez torbalarımla gidiyorum.(nadir olarak bazen unuturum)Mahallenin delisi kıvamında:) Korupark dahil! D&R`ın torbaları geri dönüşüm, emin olabilirsin. Ben almasam da, sağdan soldan hediye getirenlerin poşetleri oluyor haliyle evde. D&R poşeti çekmecede kalmış, bilmiyorum ne kadar süre ama tamamen yoktu gördüğümde, un gibi olmuştu:)Tchibo poşetleri de öyle.
    Yapılan hesaba göre zaten kese kağıdı daha ucuza geliyor. Geri dönüşümlü kağıttan yaparlar tahminimce zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semi'cim teşekkürler. evet yoyolar kullanılmaya başlandı:))
      ben daha yok olup giden poşet görmedim. gerçi fazla tutmuyorum bir şekilde elden çıkarıyorum kısa sürede ama hiç toz haline gelenini görmedim. öyleyse sevindim.
      mutlaka geri dönüşüm kağıt kullanılır ki hem çevre için, hem de maliyet açısından daha avantajlı kesekağıdı.
      sen hala buralardasın:)
      öptüm seni

      Sil
  26. uzat o ellerini öpücem tatlım yaaa, muhteşem muhteşem muhteşemmmmm. Bu kadarmı güzel kaplar insan;bakakaldım inan, işyerindeki yazıcıdan habire döküm alıp kartuşu bitiresim geldi :D :D :D
    bana göndersende şunu doya doya seyredip sana geri yollasam olurmu (seni kandırıyormuşum gibi gelmesin, yollarım ama içim kan ağlıyarak ;D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marifetli Cadı canımsın:) beni mahçup ediyorsun. o kadar zor değil. evet bencede işyerindeki yazıcıdan sürekli çıkış al, birgün mutlaka lazım olur:) senin canın sağolsun, gönderirim tabiki. lafımı olur...
      teşekkür ederim güzel yorumun için:)
      öpüyorum seni

      Sil
  27. Harika olmuş ya, bayıldım, ellerine sağlık,çok güzel...Poşet koymaya kıyamaz insan ya okadar güzel olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AtölyeKedi çok teşekkür ederim. beğendiğine sevindim. kıydım, koydum poşetlerimi:))
      sevgiler

      Sil
  28. Cok guzel olmuş cok beğendim.ellerinize saglik.benimde elimde ona benzer bir kutu var kumaş mı kaplasam diye düşünüyordum.benim için iyi bı fikir oldu.tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mycolourfullife beğendiyseniz, birşeylere ilham olduysa ne mutlu. hemen kaplayın kutunuzu:) kağıt kaplarsanız vernik atıp uzun süre kullanılabilirliğini sağlayabilirsiniz diye düşünüyorum. ben öyle düşündüm bunu yaparken:) çok teşekkür ederim, her zaman beklerim:)
      sevgilerimle

      Sil
  29. Ne şanslı poşetler var dünyada!Pek şık, pek sevimli.Ellerin dert görmesin, güle güle kullan.
    Hayırlı Ramazanlar, bereketli, huzurlu geçsin inşallah.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahestebestecim hoşgeldin.sık sık bakıyorum ama henüz birşey olmadığını görüyorum blogunda. ziyaretin mutlu ediyor, iyi ki varsın. teşekkürler poşetler adına:)) iyi dileklerin için sağol, varol. aynı şekilde senin için de öyle geçsin. sağlıklı geçsin:)
      kucak dolusu sevgiler

      Sil
  30. harika olmuş ellerine sağlık canım beni de çoğu zaman deli ediyor biriken poşetler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekila teşekkür ederim. sevindim beğendiğine. hangimizi delirtmiyor ki?? :)
      sevgiler

      Sil
  31. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım :)

    Çekilişimize bekliyoruz :)
    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil
  32. guzelliknehri teşekkür ederim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  33. İlk baktığımda ahşap poşetlik olarak gördüm ama sonradan yanındaki kutuyu görünce yok artık dedim :D

    Vallahi ellerine, fikrine sağlık güzelim süpersin... Çok şık ve güzel olmuş...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelin Hobi Dünyası ahşap almayıp, olanları değerlendiriyorum:) çok teşekkür ederim, sevindim beğendiğine.
      sevgilerimle

      Sil
  34. Bayıldım canım harika olmuş, çok sevimliiiii
    öpüyorum seni sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesli'cim teşekkürler. mutlu ettin beni:)
      ben de öptüm, kucak dolusu sevgiler benden de:)

      Sil
  35. Harika... Çok şık, çok zevkli. Güle güle kullan Nagehancığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsüm'cüm hoşgeldin:) teşekkür ederim, sağolasın.
      sevgiler

      Sil
  36. Bende yapmak istiyorum:( ..Harika bir poşetlik ve geri dönüşüm olmuş eline sağlık arkadaşım:)
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noyumberry hemen yap bencede:) teşekkür ediyorum.
      sevgilerimle

      Sil
  37. Çok güzel olmuş, bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazli, teşekkür ederim:) sevindim.
      sevgilerimle

      Sil
  38. Edremit belediyesi pazarda poşete hayır kampanyası başlatmış, her köşebaşında bir stand standlarda file torbalar, ama filelerden faydalanan oldu mu bilemiyorum. abidik gubidik şeyler görsek sokakta etrafını çevreleriz, sırf meraktan olmadık şeylere para veririz. Bu standların yakınında bile kimsecikler yoktu yaw..
    Ahşap poşetliklere benzemiş, ne iyi yapmışsın ellerine sağlık..
    Bu arada Canavar balık fikri de çok keyifli.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı CaDı hoşgeldin. birçok insan seviyor poşeti. her aldığı ürünü farklı poşetlere koyan insanlar görüyorum. birgün çevreye olan zararını bilip vazgeçerler bu durumdan umarım.
      teşekkür ediyorum, çok sağol.
      söz cici kalıcam:))
      sevgilerimle

      Sil
  39. Belli güzel uğraşmışsın da o bu değil o melek kalbini Allah baba her zaman korusun.
    Seni sevdiğimi bil istedim biliyorsun ama bir de aylar sonra sana yorum yazayım dedim

    YanıtlaSil
  40.  Stil Direktörü , sevgili edi hoşgeldin, ne iyi ettin de geldin. seni buralarda görmek çok güzel. şu yorumun üstüne ne yazacağımı bilemedim, geveleyip duruyorum işte. çok teşekkür ederim canım, bilmem mi? sevgi de karşılıklı, hem seviyorum, hem takdir ediyorum seni. süpersin, şahanesin sen:))
    Allah seni de her daim korusun. sağlıklı ve neşeli kal, hoşçakal...
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  41. değme ahşap modellerinden güzel ve şık olmuş.hele üzerindeki dekopaj ve süslemelerin çok hoş..ellerine sağlık canım ve güle güle kullan.
    poşet konusunda kesinlikle katılıyorum.ben büyük kumaş çanta diktim hazırlarından da aldım ama her seferinde yanıma alamıyorum vs ve o iğrenç poşetleri kullanmak zorunda kalıyoruz.bazen aldıklarım az ise elimde götürürüm çevreyi kirletmeyelim diyorum gülüyor marketçim.ne diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay teşekkür ederim güzel yorumun için. market çalışanları her yerde aynı tepkiyi gösteriyor demek ki, alışık değiller bu duruma:)
      sevgiler

      Sil
  42. çok güzel şeyler var burda renki hoş sevimli :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uçurtma avcısı teşekkür ederim. her zaman beklerim:)
      sevgiler

      Sil
  43. çok güzel olmuş bendede bir yığın poşet var hiç karton kutudan yapmayı düşünmemiştim aklına sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perininhünerleri, fikir verebildiysem ne mutlu bana:)
      teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  44. Offff renklere bak, en sevdiğim :)) bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülçin'cim sevindim beğendiğine, teşekkürler:)
      öpüyorum seni

      Sil
  45. çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    bende bloğuma beklerım beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  46. Süslü Püslü teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  47. çok güzel bir şekilde dönüştürmüşsünüz.çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feyza'cım sen blogumda dolaşıyorsun sanırım. sevindim bu duruma:))
      çok teşekkür ederim canım. sağol.
      sevgilerimle

      Sil
  48. çok güzel olmuş elinize sağlık. bu dekupaj resimlerini normal a4 kağıdınamı yoksa fotograf kağıdınamı çıktı alıyorsunuz. kalınlığı nasıl olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal a4 kağıdına çıkış alabilirsiniz.
      bence çok kalın olmasın.
      bunun bir kağıt gramajının olup olmadığı hakkında kesin bilgim yok.
      benim tavsiyem 80 gr, yeterli.

      Sil
  49. İnanılmaz güzel olmuş, okurken yoruldum. Yapabilir miyim ki???
    Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sihirlimavi elbette yapabilirsiniz, hem basit, hem keyifli.
      teşekkür ederim:)

      Sil

♡ sevgiyle kalın ♡

nagehan kadıoğlu öge
asortik